Boston trip, Luky in da city

30. července 2013 v 20:37 | Radik |  6. měsíc NJ

No jelikož jsem šikovná a při psaní první verze tohoto článku se mi to celé smazalo, tentokrát to bude kratší, ale snad výstižnější, abych vás tady nekrmila "hovnama".

Boston školní trip 20.- 21.7. 2013

Cesta do Bostonu byla asi 4 hodiny, což je oproti Niagarám zanedbatelné, a bohužel sobotní počasí bylo ve znamení ukrutného hic, a my ťapkaly celé odpoledne, asi si dokážete představit, jak grogy jsme byly. No zastávky jsme měly na Harvardu a v Downtown Boston, tak jsme viděly vše to krásné a už se těšily na hotel, až se vysprchujeme a půjdeme do víru Downtownu.

Jaksi jsme ale nečekaly, že nám v barech nevezmou české řidičáky, takže pešek a funny story je, že hned vedle jednoho baru odkud nás "vyhodili" byl liquer shop, kde jsme nakopila pakly piva a nechtěli po mě žádné ID. Nice.. Takže jsme čaply zásoby a že si dáme na pokoji do čumáku. No Terča nám odpadla hned jak jsme přišly, Verča ta padla jako další něco po půlnoci a my s koblížkem jsme popíjely a kecaly asi do 3-4 tuším…

Neděle jsme měly volno, tak jsme se vydaly do Boston Common, daly snídani a že půjdeme pomalu směr bus, jo a měla jsem premiéru v Cheesecake faktory - dobře tam vaří… no za dva dny courání se mi na plosce nohy udělal hnusnej puchejř, který bolel ještě dva dny poté, ale Boston je krásnej a miluju ho a vůbec nelituju, že jsem se tam znovu podívala (tentokrát za peníze rodiny.. hha)

Víkend 27. - 29.7. Luky in da city

V sobotu jsem vypadla ráno z baráku a měla sraz v city s koblížkem a její ségrou, která visituje v USA právě. Den to byl pěkný, prošly jsme se parádně, pokoukaly a dokonce skákly znova do Museum of natural history. Uťapkané jsme pak jely k Mišce, kde jsem přespala a ráno zpět do city, kde jsem si šla na hotel vyzvednout toho cestovatele mýho.

No ten si teda umí vybrat lokaci hotelu - přímo ze střechy krásný výhled na Empire. Takže v sobotu jsme byli na Upper Manhattan - Times square, Central park, Top of the rock, a pár irských hospod. No ťapkali jsme dosti tak že dáme rest na pokoji a půjdeme občíhnout město ve tmě. Kolem půl 10 jsme se vydali do Queens, kde je luxusní výhled na Upper Manhattan - škoda že nám počasí nepřálo a celý den skoro propršelo. Poté kolem půlnoci zpět na Times a pěšky do Dempsey´s irské pub na pivko a pak na hotel na střechu užít si view.

V neděli jsme doslova prošoupali boty, protože to jsme měli v plánu Lower Manhattan a Flatiron. Přešli jsme celý Brooklyn Bridge, poté ten parčík pod ním, vzali Ferry na druhý břeh na Wall street, tam si Luky nečekaně zaplatil let vrtulníkem nad city a byl tak nadšený, že mě to hřálo u srdce. Poté Ferry na Staten Island, odkud jsme viděli Sochu svobody, i když z dálky, ale lístky byly vyprodané, tak nebylo zbytí. Poté pěšky přes Wall street a jejich Býka do 9/11 memorial - World Trade Centre. No takovou frontu sem neviděla, jen kvůli dvou "bazénům", ale tak maj to tam hezké, ale já byla už tak vyčerpaná po těch 3 dnech, že sem z toho prdku měla…

Takže takhle jsem se poslední dva týdny měla, bohužel teď už mi zase začíná prázdninový režim, kdy mi pipiny končí v kempech a budou mi smrdět doma nekonečné 3 týdny!!!!! Kdybych se neozvala, tak jsem si prohnala hlavou kulku.

Haleluja, končím!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.